Hitman 2 - Návod

20. února 2008 v 8:34 |  návody
Hitman 2: Silent Assassin CZ

Autor návodu : Michal Krejčí "Hannibal" (a-team@quick.cz)
Ocitáte se v roli nájemného vraha, který zrovna pověsil své řemeslo na hřebík a zbytek života chce strávit v jednom sicilském klášteře, kde kromě modlení za svou duši a přemýšlení o správnosti svého rozhodnutí pěstuje v klášterní zahradě rajčata. Prostě pohoda. Ale až do chvíle kdy je unesen jeho kněz Vittorio a Hitman musí znovu do akce.
Pokud se ptáte, kčemu že jsou ty hodnocení na konci každé mise, a proč se snažit získat hodnocení Silent Assassin, věřte že pokud jej získáte jednou, jako odměnu na konci mise dostanete Silverballer .45 vybavené tlumičem. Pokud získáte nejlepší hodnocení dvakrát, získáte upilovanou brokovnici, pěknou sicilskou zbraň. A když získáte hodnocení Silent Assassin pětkrát, dostanete armádní pušku M4. Pokud chcete mít kompletní sbírku zbraní, nezapomeňte, že jednotlivé mise můžete hrát opakovaně a pokaždé si odnést jinou zbraň.
The Gontranno Sanctuary
Hned po intru se ocitáte ve svém srubu. Běžte ven kde vám Vittorio nabídne zpověď. Mezitím co odejde do chrámu, vy si můžete procvičit základní pohyby (chození, lezení, otvírání, plížení atd.) a pak jděte za ním do zpovědnice. Po únosu si jděte prohlédnout balíček a pak se vraťte do srubu. Tutoriál ukončíte ve srubu pomocí notebooku.
Mise 1 - Anathema
Máte za úkol zabít Dona Guillianiho, sebrat mu klíče od sklepa a osvobodit Vittoria. Objevíte se na kopci před vilou oběti. Zleva přichází pošťák a napravo u zadního vchodu vykládá poslíček zboží. Až pošťák odejde směrem kpřednímu vchodu vyjde ze dveří před vámi osobní strážce, až si půjde ke stromu ulevit použijte plížení a pomocí anestetik ho uspěte a následně se zaněho převlečte a jeho tělo schovejte (nejlépe odtáhnout ho dveřmi za zeď) . Projděte stejnými dveřmi kterými bodyguard přišel a ocitnete se u garáže.
Vaším úkolem je dostat se za dům (snažte se dodržet patřičný odstup od ostatních bodyguardů a ať vás ani nenapadne běhat!) kde po žebříku vylezete na střechu. Po prkně přejděte na terasu, kde jsou dvoje dveře vedoucí do stejného pokoje použijte ty na druhé straně. Klíčovou dírkou se koukněte a měli by jste vidět váš cíl přímo před sebou (pokud ne, tak chvíli počkejte, však on přijde), zlikvidujte ho a oberte o revolver a klíč od cely. Vraťte se stejným způsobem, tj. přes střechu a zamiřte zpět ke garáži (po cestě nezapomeňte prohledat celu ve sklepě, ale Vittoria tam nenajdete). Zmizet můžete buď pěšky nebo stylově autem.
Mise 2 - St. Petersburg Stakeout
Vaším úkolem v této misi je zabít generála pomocí sniperky, kterou najdete ve skříňce 137. Nechoďte si pro obsah skříňky hned na začátku, všimli by si vás dva civilisti, kteří se procházejí v metru a hned by běželi informovat ruské vojáky. Získat sniperku by nebyl problém, ale problém je, že když vás sní někdo uvidí, okamžitě vyvolá poplach. Po získání uniformy nikomu vaše zbraň vadit nebude. Pro nenápadný postup potřebujete tedy získat uniformu vojáka.
Zapomeňte tedy prozatím na sniperku a vydejte po schodech ven zmetra. Skoro u východu jsou po levé straně schody dolu do místnosti, kde hlídkuje jeden voják (vaše chodící uniforma), počkejte na vhodnou příležitost a zbavte se ho (nezapomeňte tělo schovat a vzít si jeho uniformu). Poté vám už nic nebrání vrátit se zpět do metra ke skříňce 137 a vzít si sniperku (doporučuji přehodit si ji na druhou ruku, pak vypadá skoro jako AK 47, kterou mají ostatní vojáci).
Vraťte se zpět do místnosti se zabitým vojákem, je zde po pravé straně vchod do kanálů. Zamiřte k východu směrem na severozápad, kde po žebříku vylezte na povrch a vydejte se směrem kPuškinově budově. Po cestě narazíte na pár neškodných vojáků, kterým se mírným obloukem vyhněte.
Vaším dalším úkolem bude dostat se do obytné budovy, ze které je oknem přímo vidět do zasedacího sálu. Je to budova na západ od Puškinovy budovy. Vejděte a po schodech zamiřte do 2. patra, postupujte opatrně vbudově se nachází jeden voják, toho musíte buď obejít nebo zlikvidovat. Odemkněte dveře a přistupte se sniperkou k oknu.
Zjistíte, že vmístnosti jsou generálové čtyři, jeden chodí po místnosti, další dva kouří doutník a poslední silně holduje alkoholu. Podle instrukcí tedy zabijte generála, který drží v ruce sklenku whisky. Při střelbě na generála si dejte zatraceně velký pozor, aby se za ním zrovna nenahýbal muž v hnědém obleku a plnovousem. Sniperkou byste zabili oba muže - čímž byste ovšem porušili podmínku, že v místnosti nesmí zemřít nikdo jiný, než vyznačený generál. Následně už jen v klidu dojděte k metru a máte misi za sebou.
Mise 3 - Kirov Park Meeting
V této opravdu velmi jednoduché misi máte za úkol zabít generála a mafiána. Tato mise je jako dělaná pro získání hodnocení Silent Assassin. Hned po vystoupení z lodi přeběhněte na druhou stranu a schovejte se mezi kontejnery, kde je ukryto vaše výbavení. Vezměte hlavně bomby do auta, sniperku nebudete tentokrát potřebovat. Za chvíli přijde zprava po chodníku voják a bude se chvíli motat kolem, počkejte až se začne vracet zpátky a pak rychle zamiřte ke vlezu do kanálu, který se nachází na silnici hned vedle kontejnerů. V kanálech se musíte dostat k výlezu, který je mnohem více na sever než všechny ostatní.
Pokud jste postupovali dostatečně rychle a šli správnou cestou, objevíte se za budovou a objeví se hláška, že cíle přijeli. Stále čekejte na místě kde jste vylezli z kanálu. Za chvíli se objeví řidič mafiánovi limuzíny, který si jde do rohu odskočit. K jeho likvidaci použijte anestetika nebo strunu, vezměte si jeho šaty a klidně dojděte k limuzíně. Nastražte bombu a vlezte zpět do kanálu.
Nyní se vracejte stejnou cestou kterou jste přišli, ale tentokrát doběhněte k výlezu, který je na mapě nejjižněji. Vylezte po žebříku a zjistíte, že výlez je blokován podvozkem limuzíny. To ovšem vůbec nevadí, nastavte bombu a zamiřte k východu ze stok. Následně doběhněte až ke člunu a čekejte na ohňostroj.
Mise 4 - Tubeway Torpedo
Pěkná a rozsáhlá mise kde se máte dostat do vojenské základny, zabít generála a osvobodit jeho vězně. Doběhněte až k výlezu z kanálu, vylezte na povrch a zbavte se vojáka patrolujícího u beden a následně si oblečte jeho uniformu. Nezapomeňte schovat jeho tělo!
Nyní vyčkejte na vhodné rozestavení stráží a vydejte se pro svoje vybavení. Schovejte se za bedny uprostřed dvora a čekejte až voják, který čeká ve strážnici odejde. Rychle jděte vyzvednou své vybavení a pak se vraťte zpět knáklaďáku, do kterého následně nasedněte.
Po krátké projížďce se ocitnete ve dvoře, kde hlídkují tři vojáci, dva u brány a jeden na dvoře a občas zajde do budovy. Počkejte až bude vzduch čistý a vylezte znáklaďáku. Ve chvíli kdy se jeden zvojáků vydá směrem ke dveřím, následujte ho a až vejde do budovy, vy se schovejte za bedny. Chvíli počkejte než opět vyjde a pak se vydejte do budovy i vy. Hlídkuje zde ještě jeden voják, ale tomu se snadno vyhnete. Přivolejte si výtah a sjeďte do suterénu.
Pokud jste doteď nevyvolali alarm, budete odměněni jedním bonusovým savem. Ocitnete se vprvním patře podzemní základny. Vklidu počkejte až se voják stojící před výtahem dá do pohybu a vpatřičném odstupu ho sledujte. Za rohem se schovejte do výklenku a čekejte až půjde nazpátek. Rychle doběhněte kdalšímu výklenku a opět čekejte než kolem vás projde další voják. Pak už můžete nerušeně pokračovat postraními dveřmi do velké místnosti, kde si všimněte ostrahy sledující bezpečností kamery a pokračujte dál až se dostanete do dlouhé chodby ze které je volný přístup do místnosti, kde musíte vyřadit systém bezpečnostních kamer (stačí výstřel zpistole stlumičem do zeleného panelu).
Chodbou pak pokračujte dál až kpokoji velitele (na mapě označená vykřičníkem), kterou otevřete a uvnitř se převlékněte do důstojnické uniformy. Pak pokračujte chodbou dál až kdruhému výtahu, který vás dostane do druhého patra podzemí.
Dojděte až k prvním dveřím u vyšetřovací místnosti, umístěte na zem pager, schovejte se a následně použijte telefon. Generál si pro něj přijde a vy ho můžete snadno zlikvidovat.Osvoboďte Američana (starý známý zprvního dílu), vyjeďte sním výtahem a projděte až do místnosti, kde máte odpálit bombu (místnost strhlinou vezdi). Bombu odjistěte a odhoďte v blízkosti poničené stěny a zbezpečné vzdálenosti ji odpalte. Pak už na nic nečekejte a rychle proběhněte nově vzniklým otvorem a zamiřte k východu.
Mise 5 - Invitation to a Party
Moc pěkná a na první pohled docela tužší mise, kde máte zabít generála a ukrást kufřík s penězi. Vaším prvořadým úkolem je dostat se pokud možno nenápadně na večírek pořádaný na německéambasádě. A protože nejste na seznamu hostů musíte si pozvánku obstarat jinak. Zamiřte přímo khlavní bráně (červený symbol označující vybavení ignorujte, jde pouze o pistoli a jed, ani jedno ztoho nepotřebujete), pokračujte dál, až se ocitnete na západní straně od ambasády. Po chodníku by kvám měl přicházet jeden z hostů. Zkontrolujte zda není vdohledu žádná stráž a pomocí struny se hosta zbavte (nemá chodit pozdě) a vezměte si jeho pozvánku. S pozvánkou vruce dojděte khlavní bráně a stráž vás pustí dovnitř.
Vejděte do budovy předními dveřmi a projděte do haly se schodištěm, kde se vydejte dveřmi nalevo. V této části se nachází generál, který flirtuje se služebnou. Počkejte si za rohem a až vyjde a zavře dveře, použijte kjeho likvidaci strunu, tělo schovejte v jednom z pokojů.
Nyní vejděte do společenského sálu, kde si všimněte ambasadora a agenta. Vyčkejte, až se agent s ambasadorem vydají spolu k sejfu, kde je kufřík spenězi (nachází se vždy na jiném místě). Následujte je a až vejdou do pokoje se sejfem, jděte do vedlejšího pokoje, který je dveřmi spojen spokojem ve kterém je sejf a připravte si strunu a zapněte plížení. Klíčovou dírkou zkontrolujte situaci a ve chvíli, kdy ambasador začne otvírat sejf, otevřete dveře a dopližte se k agentovi a strunou ho zlikvidujte. Mezitím ambasador otevře sejf a vy z něj seberte kufřík a vydejte se klidným krokem ven z ambasády (ambasador alarm nevyvolá) hlavním vchodem až k motorovému člunu.
Mise 6 - Tracking Hayamoto
Opět pěkná, jednoduchá a lehká mise. Máte za úkol zabít Hayamoto juniora, obchodníka se zbraněmi, a do jeho těla umístit sledovací zařízení. Vyčkejte za kamenem, dokud se dvojice strážných nezačne vzdalovat. Až budete moci, vyražte směrem kdomu a pokračujte dál až dorazíte ke garážím. Až bude čistý vzduch, můžete vejít dovnitř.
Až budete uvnitř, dojděte kautu a zatrubte. Jděte se schovat ke dveřím a až přijde strážný, zlikvidujte ho. Nyní vejděte a nalevo uvidíte posuvné dveře, které jsou průsvitné. V momentě, kdy vás patrola nebude moci vidět, je otevřete a pližte se podél pravé stěny až ke druhým dveřím, do kterých vstupte. Projděte na sever, otevřete dveře a zamiřte do druhé místnosti vlevo se znakem (!) - skrývá se tam převlek kuchaře, který si oblečte. Takto vybaveni zamiřte do kuchyně, kde do talíře na kraji stolu vložte sledovací zařízení.
Teď se ještě musíte postarat o nenápadnou smrt vaší oběti. Jděte tedy do dveří, které vedou do místnosti se značkou (!). Přistupte k rybě a použijte akci, čímž získáte kousek otrávené ryby. Tu běžte přidat na talíř (myslím že kuchaře asi nepochválí). Teď nezbývá nic jiného než nenápadně dojít kvýchodu. Cestu si můžete zkrátit přes zahradu, projít kolem garáží a dojít k bráně.
Mise 7 - Hidden Valley
Pravděpodobně nejnepovedenější mise v celé hře, zde nejde ani tak o styl a způsob provedení, jako spíš o přežití. Hned na začátku si dejte pozor na snipera ve věži, schovávejte se za stromy a snažte se co nejrychleji dostat k budově. Pak zamiřte k vašemu vybavení, u kterého hlídá jeden ninja, kterého zlikvidujte a vezměte si jeho oblečení. Tak teď byste měli mít od sniperů pokoj, ale co se týká ostatních stráží, ti vás poznají na 20m a hned po vás chtějí identifikaci.
Jedním ze žebříků se dostaňte do podzemního tunelu. Pokračujte stále dál co nejrychleji a když se vám někdo připlete do cesty, tak ho buď obejděte nebo zlikvidujte. Můžete použít i náklaďáky, ale stráže je často kontrolují. Až budete skoro na konci tunelu, vylezte na povrch a pokračujte stále dál až kbráně.
Mise 8 - At The Gates
V této misi se musíte dostat nenápadně do hradu. Pokud máte kuš, zamiřte a odstřelte ninju, který chodí na kopečku přímo před vámi. Převlečte si jeho uniformu a vydejte se směrem k hradu. Po cestě se příliš nepřibližujte k ostatním strážím, které po cestě potkáte.
Až dojdete kprvní věži, dostanete další informace, kde se dozvíte, že musíte vypnout bezpečnostní systém hradu. První generátor, který musíte vypnout se nachází napravo od hradu a je hlídán jedním strážným. Buď k němu můžete normálně dojít a vypnout nebo ho pomocí kuše odstřelit na dálku. Po jeho odpojení se dozvíte, že další generátor, který musíte deaktivovat se nachází uvnitř hradu.
Projděte tedy hlavní branou, přičemž si dávejte pozor na snipery ve věžích. Vypněte druhý generátor, otočte se a zamiřte po schodech nahoru kde v místnosti vypněte poslední z generátorů. Pak už nezbývá než dojít ke dveřím, které vedou do další úrovně hradu.
Mise 9 - Shogun Showdown
Cílem mise je zlikvidovat Hayamota a ukrást naváděcí zařízení. Hned na začátku mise zamiřte dřevěnými dveřmi po pravé straně vchodu (tajné dveře), po schodech se dostanete ke dveřím, za nimiž je místnost spochodujícím ninjou. Zkontrolujte situaci a až bude vzduch čistý, opatrně se vpližte dovnitř a schovejte se za trám, kde vás stráž neuvidí. V místnosti se musíte pohybovat pouze po trámech podlahy, jinak budete odhaleni. Až ninja dojde k vám a otočí se, zapněte plížení a po trámech se za ním vydejte, a pomocí struny ho zlikvidujte, tělo schovejte a vezměte si jeho oblečení.
V převleku si dojděte do přízemí, kde vezměte bezpečnostní kartu, kterou můžete deaktivovat bezpečnostní lasery. Pak se vydejte do sklepa, kde vezměte naváděcí zařízení a pak zde můžete vzít do sbírky pistoli ráže .22 s integrovaným tlumičem.
Vydejte se do 4. patra, kde najdete další známou z prvního dílu Hitmana. Dostanete od ní další bezpečnostní kartu, kterou získáte přístup do dalších pater. V nejvyšším patře najdete sedět váš cíl, který se občas projde k oknu. K jeho likvidaci použijte pokud možno tichou zbraň (např. strunu). Až se nebude dívat, rychle ho zlikvidujte a pak vyskočte oknem na ochoz (v místnosti se objeví několik elitních ninjů, kteří zůstanou v patře a nevyvolají alarm). Po ochozu se dostanete až do 4. patra. Teď už nezbývá než se dostat k helikoptéře a v ní hrad stylově opustit.

11 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

1 Adam Kuruc Adam Kuruc | E-mail | 18. března 2008 v 15:14 | Reagovat

A jak se ta bomba odpaluje?

           Předem ďekuji za odpověď.

2 Adam Kuruc Adam Kuruc | E-mail | 18. března 2008 v 15:19 | Reagovat

A jak se ta bomba odjišťuje?

           Předem ďekuji za odpověď.

3 Ivan Ivan | 19. března 2008 v 15:30 | Reagovat

Zdravím,mám problém stou misí jak musis zabit generala a osvobodit kamose americana polozim pager na zem a pak du pryc ale on porad nevychazi telefonuju mackam e a porad niC:(

4 spartan spartan | E-mail | 23. května 2008 v 13:46 | Reagovat

nevite nekdo jak se odjistuje ta bomba ve 4 misi?

5 já | 30. května 2008 v 18:34 | Reagovat

tu bombu musiš zahodit normálně jako když zahazauješ zbraně.Apak ju odpal ovladačem

6 host host | 8. června 2008 v 21:22 | Reagovat

místnost kde generál mučí vězně má dva vchody, tak pager "géčkem" vyhod ke dvěim blíže k židli s vězněm. Pak zmačkni lev= tlačítko myši u telefonu a pager začne pípat, za chvíli, za pár vteřin, se otevřou dveře a general vyjde, pak už svoji úlohu znáš...

7 liberilec liberilec | 8. června 2008 v 21:24 | Reagovat

já když tu bombu odhodím tak mi bouchne v ruce,.. před objevením se že bomb has been armed i po něm... nevim co udělat... je to jediné co mi brání hrát dál.. POraďte prosím :(

:) ...

8 liberilec liberilec | E-mail | 8. června 2008 v 21:25 | Reagovat

obcancra@seznam.cz je kdyžtak muj mail, ale odpovidejte spíš sem at si to muže přečíst i někdo další... diky

9 liberilec liberilec | E-mail | 8. června 2008 v 21:25 | Reagovat

obcancra@seznam.cz je kdyžtak muj mail, ale odpovidejte spíš sem at si to muže přečíst i někdo další... diky

10 liberilec liberilec | 9. června 2008 v 0:15 | Reagovat

hoši mám to, ta bomba se nesmí ani jednou zmáčknout v ruce aby se ukázalo bomb has been armed, potom už vždycky bouchne, takže člověk m,usí když hraje tuhle misy, hned na poprvé přijít v nabídce vybrat bombu a odhodit gečkem, pak zmáčknout ovladač, ten kdo už někdy předím zmáčknul leve tlačitko myši při držení moby a zobrazilo se mu bomb has been armed, má jedinou možnost => začít misi znova nebo načíst uložené.... tak hodně štěstí při hraní :D

11 olomouc olomouc | 2. července 2008 v 13:31 | Reagovat

nevíte někdo kde je ten hitman.ini na ty cheaty?

12 DOMINIK DOMINIK | 5. října 2008 v 21:07 | Reagovat

PROSIM KDE JAK MAM VZIT BOMBU V MISI Tubeway Torpedo POSIM

13 hipocrisy hipocrisy | 3. prosince 2008 v 23:46 | Reagovat

tak jsem se naštval a du hrát raději hitman 4 na 2 kašlu páč ty snipeři čili sedmá mise mě odradila hitman 2 bych řekl že asi dost rychle omrzí nemam chuť dohrat H2 a vím že 3 a 4 jsou rozhodně lepší

14 warior warior | E-mail | 20. května 2009 v 19:18 | Reagovat

YDF

15 warior warior | E-mail | 22. května 2009 v 18:23 | Reagovat

NEVITE NĚKDO JAK SE DÁ DOSTAT TU ZBRAŇ CO MAJÍ TI POLICAJTI V TÉ MISI JAK TAM MÁM SNIPERKOU ZABÍT TOHO BORCE V LIMUZÍNĚ? DÍK

16 koporova koporova | E-mail | 7. června 2009 v 16:03 | Reagovat

[12]: kde je kamion viš však!
chod do lava a pak rovno a do prava na zemi je krabica v ni je bomba.

17 koporova koporova | E-mail | 7. června 2009 v 16:06 | Reagovat

Vieš kde je nakladak! chod do lava a pak rovno a do lava na zemi je krabička v nej je bomba.

18 lol lol | E-mail | 12. července 2009 v 10:17 | Reagovat

díky už sem dohral hitman 2 ale potreboval sem jen 5 misí ale díky

19 Jarda Jarda | 7. února 2010 v 15:38 | Reagovat

Všechny sřelný zbraně jdou sehnat bez opakování misí a to včetně Custom Rifle s reitingem Silent Assasin. To znamená že jsem měl uplně všechny zbraně kromě katany a golfový hole v poslední misi v boudě připravený k použití.Stačí přemejšlet, uspávat anestetiky....

20 ondra ondra | E-mail | 12. dubna 2010 v 12:04 | Reagovat

jak se prosimte hazi ta bomba

21 ondra ondra | E-mail | 12. dubna 2010 v 12:05 | Reagovat

ve 4misi

22 Filip Filip | 16. května 2010 v 11:23 | Reagovat

Jak se odpálí ta bomba ve 3 misi?

23 adam kuruc adam kuruc | 1. srpna 2010 v 12:59 | Reagovat

[1]:notrmalne hod tu bobmbu na zem a vyber z inventaru spinac klikni lavzm a je to :DDDD takke strasne

24 liberilec liberilec | 1. srpna 2010 v 13:01 | Reagovat

ja newem ale ja som iba z pismenom g hofil bombu na zem ale neodiszuj ju a potom vyber spinac a stlac lave tlacitko na mysi  :DD mne to islo taak

25 vladkooo vladkooo | 1. srpna 2010 v 13:05 | Reagovat

tu zbran co mnju policajti zoberes tak ze ho z nejakou pidtolkou trepnes do hlavyy on spadne a zbran mu vypadne vtedy mu ju zober a padaj het ale je to riskantne lebo ta mozu ostatni fizli zabit musis to urobit rychlo :DDD

26 domcaprasil domcaprasil | E-mail | 26. září 2010 v 14:13 | Reagovat

nejlepsi zbrane jsou sniperky m60 a m4!!!!!!!!!!

27 CDM@N CDM@N | 4. října 2010 v 20:14 | Reagovat

a kde je pokracovani toho navodu??

28 supak supak | 8. ledna 2011 v 20:40 | Reagovat

st.petersburg revisited  to sa jak  perejde ani za boha to newim pls help!!!!!!!

29 PETR PETR | 15. února 2012 v 17:57 | Reagovat

Už mě to sere,,třeba u první mise : anathema,,  neběhám ,jsem převlečenej a ty čuráci po mě prostě stejně jdou i na 100 metrů,,nemůžu tu misi jinak dodělat než je všechny posekat ,,zmrdy

30 jekkan jekkan | 13. června 2012 v 18:49 | Reagovat

u mise 4 nejde pager položit

31 Filip Filip | E-mail | 11. prosince 2012 v 20:54 | Reagovat

Nemužu dostat toho chlapa z te mistnosti pomoci pageru :/ zkoušel jsem zabit ochranku , nezabit ochranku pager z obou stran , několikrat jsem prozvaněl ( pager hned u dveři  jako ve videu kde mu potom vylezl) :/ začina mě to srat .... děkuju moc :D

32 BenyR BenyR | E-mail | 16. ledna 2017 v 17:30 | Reagovat

I found this page on 19th place in google's search results. You need some search engine optimization. Many webmasters think that seo is dead in 2017, but it is not true. There is sneaky method to reach google's top 5 that not many people know. Simply search for:  pandatsor's tools

33 FelixD FelixD | E-mail | Web | 18. ledna 2017 v 10:14 | Reagovat

Čekám na nový zajímavý článek na svém blogu

34 JefferyFlege JefferyFlege | E-mail | Web | 2. října 2017 v 1:24 | Reagovat

If you have been feeling stressed lately, but you are not sure how to deal with it, the advice in this article can help. Feelings of stress are increasingly common in today's world, but there are ways to help. This article will teach you some easy ways to overcome your stress.

<a href=https://www.acheterviagrafr24.com/viagra-feminin-achat/>viagra feminin achat</a>